mandag den 2. marts 2015

Velkommen til Ernas rådgivning og informations side

Velkommen til Rådgivning og Information.

For pårørende til personer med spiseforstyrrelse og andre interesserede

Jeg startede for over 30 år siden som rådgiver, dengang min egen datter var syg.
Da hun blev rask i 2000 og jeg kiggede mig omkring for at se efter tilbud til pårørende, var der stort set ingen ting.

I 2002 startede jeg PS Landsforening for pårørende til personer med spiseforstyrrelse (Nyt Netværk)og var formand for foreningen frem til 2013.
I dag anno 2015, bliver jeg stadig ofte kontaktet af pårørende og oplever at der er større behov end nogen siden før, for at pårørende kan finde nogen at tale med som ved hvad en spiseforstyrrelse handler om og endnu mere hvad det vil sige selv at være pårørende og fanget i en ekstrem hård livssituation. Derfor denne side

Ernas Rådgivning holder aldrig lukket, uanset det er sommerferie, jul, morgen eller aften.
Du kan ringe på
Telefon nummer 97891160 eller 40254860 
Skulle jeg være forhindret så læg venligst en besked så ringer jeg dig op.

Jeg kan af og til være forhindret, men du kan være sikker på at jeg ringer tilbage til dig.
Du kan også skrive en mail hvis du har det bedre med dette og vi kan aftale en tid at tale sammen.


Se et kort indslag med Erna Her fra Psykiatri Topmødet 2009

Se Ernas tale til PS - Pårørende til personer med en spiseforstyrrelse's 10 års jubilæum

Et citat som ikke kan siges bedre og mere enkelt er

Elsk mig mest når jeg fortjener det mindst for da behøver jeg det mest 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar